Politica de returnari

Conform legislatiei in vigoare, renuntarea la cumparare este aplicabila doar clientilor persoane fizice. Conform O.G. 130/2000, consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 15 zile lucratoare de la primirea produsului sau in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului. Magazinis.ro ofera persoanelor juridice un terment de 10 zile in care pot lua legatura cu noi pentru returnarea unui produs.

Puteti solicita returul de produse in una din urmatoarele situatii:

Produse ce nu sunt conforme cu specificatiile de pe site

Produse nefunctionale, care devin nefunctionale in prima zi de folosire sau colete deteriorate

Produse ce v-au fost livrate gresit

Produse defecte in perioada de garantie

Produsele trebuie returnate in starea in care au fost primite, in ambalajul original si insotite de toate accesoriile si documentele originale. Singura exceptie sunt produsele care devin nefunctionale in perioada de garantie. Deteriorarea produselor duce la refuzarea returului.

Conditii pentru returnarea produsului

Renuntarea la cumparare in termen de 15 zile se poate aplica doar pentru produsele livrate prin curier. Incheierea contractului are loc in momentul emiterii facturii fiscale si nu la lansarea comenzii de retur sau emiterea confirmarii automate de primire a acestei comenzi.

Produsul trebuie returnat in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit), folosind acelasi serviciu de transport cu care s-a facut expedierea.

Ne rezervam dreptul de a nu accepta pentru returnare produsele care prezinta ambalaje deteriorate sau incomplete, urme de uzura, zgarieturi, lovituri, socuri electrice, accesorii lipsa etc. Coletele ce nu corespund din punct de vedere estetic vor fi refuzate. Pentru a se evita neintelegerile, coletul va fi fotografiat si se va intocmi impreuna cu reprezentantul firmei de curierat un proces verbal in care se va specifica starea coletului.

De asemenea, ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea returului in situatia unor abuzuri. In cazul in care pentru un cont de client se returneaza lunar mai mult de 25% din valoarea totala a comenzilor, ne rezervam dreptul de a sista livrarile catre clientul respectiv fara o notificare prealabila. Daca returul a fost refuzat pentru unul dintre motivele enumerate mai sus sau daca un client a expediat produsul fara a obtine in prealabil numar de retur sau a expediat produsul prin alt serviciu de curierat decat cel agreat, costul transportului inapoi catre cumparator se va face pe cheltuiala acestuia.

Cum returnez

In momentul in care doriti sa returnati o comanda, ne puteti contacta la numarul de telefon 0746.501.068 sau prin e-mail la contact@magazinis.ro

Site in constructie.
Pentru comenzi, va rugam sa ne contactati
+40 (746) 501 068